Wednesday 16 May 2012

Kembar Justin Bieber??




Kita semua ada sedikit kecederungan untuk menaikkan darjat dan rupa paras pasangan kita.
Di mata kita pasangan kita memang cantik.
Ada yang memang bertuah pasal pasangan jenis bila berjalan orang lain terliur tengok.
Kalau camtu payah jugak nak jaga dan selalu bergaduh pasal pasangan cemburu.
Cuma dalam kita mengangkat pasangan itu biarlah berpada-pada.
Tengok contoh di atas….
Ada ke patut dia cakap boyfren dia muka cam Justin Bieber.
Bukanlah nak kata penulis salah seorang peminat Justin Bieber…no way ok…tapi mamat tu dengan Justinb Bieber ada banyak bezalah kan.
Disebabkan ‘penarafan’ lima bintang yang diberikan oleh wanita berkenaan, profile dirinya di Facebook menjadi antara 30 kisah FB yang paling gila untuk tahun lalu (2011).
Ia tersebar ke serata dunia dan menjadi bahan lawak banyak pihak.
Simpati pun ada jugak pada wanita itu, mungkin di mata dia memang teman lelaki dia  itu setaraf Justin Bieber kot.
Ada Cam Justin Bieber Ke Mamat Ni?
Itu hak dia nak tafsir macam mana, tapi bila letak kat Facebook saje ajelah tempah bahana nak popular secara percuma di serata dunia kan…
Berikut terjemahan profil wanita itu….
“Nama saya Jill. Saya tidak kurus dan saya sedar perkara ini. Saya mempunyai teman lelaki yang terbaik di dunia (tengok gambar saya). Paras rupanya seperti Justin Bieber, dia adalah “smoochie-poo” saya dan kami telah berdating selama 3 minggu. Jangan tinggalkan saya Henry, saya perlukan awak.

No comments :

Post a Comment